Poradnik Kupującego

W tym dziale znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zamieściliśmy tu również kilka wskazówek dotyczących prawidłowego użytkowania sprzętu.

Jak zamówić towar?

To nic trudnego. Wystarczy, że dodasz do koszyka wybrany towar, a następnie w koszyku klikniesz opcję Realizuj zamówienie. Następnie wypełnij formularz na stronie, w którym podasz wszelkie niezbędne informacje do procesu realizacji zamówienia i wybierzesz sposób płatności. Cały proces zajmie Ci maksymalnie dwie minuty.

Jakie formy płatności akceptujecie?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, akceptujemy następujące metody płatnościi:
- przelew tradycyjny - po złożeniu zamówienia na stronie wyświetlą się dane do przelewu. Ponadto otrzymasz wiadomość e-mail, w której również znajdziesz wszelkie informacje.
- płatność przy odbiorze - zarówno gotówką, jak i kartą,
- płatność za pomocą PayU - najszybszy i najwygodniejszy sposób na dokonanie płatności.

Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?

Tak. Istnieje możliwość odbioru towaru w sklepie stacjonarnym. Zapraszamy w godzinach pracy kręgielni Arco lub prosimy o wcześniejsze umówienie się.
UWAGA! W przypadku wyboru opcji odbioru w sklepie stacjonarnym, przyjmujemy tylko płatność przy odbiorze (gotówką lub kartą).

Kiedy otrzymam swoją przesyłkę?

Towar wysyłamy w ciągu trzech dnich roboczych od zaksięgowania wpłaty, a czas dostawy wynosi 1-2 dni. Gdy kurier odbierze paczkę, wyślemy Ci wiadomość e-mail z numerem przesyłki, na podstawie którego będziesz mógł śledzić swoją paczkę. Zazwyczaj przesyłka jest doręczona już kolejnego dnia.

Czy wystawiacie faktury?

Tak. Aby otrzymać fakturę, należy prawidłowo wypełnić zakładkę Mój adres.

Chcę otrzymać fakturę. Gdzie mam podać NIP?

W zakładce Mój adres należy uzupełnić pole Firma. Jeżeli nie posiadasz osobowości prawnej, wpisz w polu Firma swoje imię i nazwisko, a jeżeli nie posiadasz NIP-u, podaj PESEL.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2015 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od wydania towaru. Uprzednio należy wypełnić i dostarczyć Oświadczenie o odstąieniu od umowy. Wzór oświadczenia do pobrania znajduje się poniżej. Więcej szczegółów dotyczących odstąpienia od umowy i zwrotu znajdziesz w zakładce Regulamin.

 


Kontakt

Więcej informacji uzyskasz pod numerem

Telefon:602414044

Możesz też wysłać e-mail na adres proshop@accata.pl

Skontaktuj się z nami